|
Kohde on lisätty ostoskoriin.
Kohde on poistettu ostoskorista.
Kohde on lisätty avoimeen tilaukseen.
Toimitusehdot
Voimassa 7.10.2022 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy General Media Carnac Oy, y-tunnus 1050205-5, jonka aputoiminimi Menec on. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.menec.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää pakollisen sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu kunkin tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Toimitushinnat
Paketit: - Postipaketti alle 7 kg 10 euroa, 7-15 kg 14 euroa
- Kotipaketti alle 15 kg 25 euroa
Suuremmat käsitellään erikseen. Niistä tulee erillinen lasku heti tilauksen jälkeen, kun eri materiaalien yhteenpakattavuus on tarkistettu.
Lähetykset alle 3 cm ja alle 2 kg: pikkupaketti 6 euroa
Vähintään 100 euron nettohintaiset tilaukset (ei koske kampanjatuotteita) kotimaahan veloituksetta (normaali postipaketti, 1 kolli).
Ilmoitetut toimituskulut koskevat vain normaaleja kotimaan lähetyksiä. Ulkomaanlähetykset ja erikoiskoot ym. erikoispakattavat käsitellään erikseen. Menec varaa myös oikeuden lisälaskutukseen, kun lähetyksen pakkaaminen vaatii erikoistarvikkeita tai erikoispostituksen.
Toisaalta, mikäli jostain syystä postikuluja on laskutettu liikaa (algoritmi ei esim. pysty ennakoimaan, mahtuuko useampi kohde rinnakkain), ylimääräinen osuus hyvitetään viipymättä.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, maksukortit sekä Jousto Lasku ja Osamaksu. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
--------------------
Maksupalvelun tarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa
pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
-------------
Jousto Laskulla ja Osamaksulla
Osta tuotteitamme helposti ja turvallisesti myös Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla. Palvelun tarjoaa kotimainen Jousto maksutapa. Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 24 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Miksi et ostaisi haaveilemaasi tuotetta jo tänään ja valitsisi ostoskorissa maksutavaksi Joustoa. Lisätietoja osoitteessa www.jousto.com.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita pääsääntöisesti jokaisena arkipäivänä, kuitenkin enintään kolmen arkipäivän kuluessa maksun saapumisesta.
Koska postitus tapahtuu pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä, ei erillistä toimitusvahvistusta tule. Mikäli toimitus jostain syystä viivästyy ilmoitamme siitä erikseen.
Huomaathan, että Postin mukaan 2. luokan kirje on aiemmin ollut perillä viimeistään kolmantena arkipäivänä lähetyksestä. Koska Posti on siirtynyt vuoropäiväjakeluun, on mahdollista että kirje joutuu odottamaan Postin käsittelyä ja jakelua. Nykyisin kannattaa varautua huomattavasti pitempään jakeluaikaan; pari viikkoa ei ole harvinaisuus. Jos lähetyksellä on kiire, kannattaa muistaa että 1. luokan kirje ja paketit kulkevat nopeimmin.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjeenä, maksikirjeenä tai pakettina, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta www.posti.fi
Rekisteröityneille asiakkaille toimitustapana myös nouto (3 vrk sisällä, klo 06-13). Nouto on aina ehdollinen ja vahvistetaan varmistussoitolla tuntia ennen, jotta selviää pystyykö joku olemaan konttorilla kyseiseen aikaan. Nouto-ostoksen alaraja on 40 euroa (nouto mahdollinen 1.6.2024 lähtien).
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain tuotteita, jotka ovat siinä kunnossa kuin ne olivat vastaanottohetkellä. Kyseessä on aina kaupan purku, emme ota vastaan yksittäisiä kohteita. Palautuksista tulee sopia aina erikseen joko sähköpostilla menec@menec.fi tai puhelimitse 040 635 1000.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja pankkitilinumerosi sekä kopio Menecin tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
General Media Carnac Oy
Olarinluoma 16
02200 Espoo
Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan Paytrailiin tai tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen menec@menec.fi tai postitse:
General Media Carnac Oy
Olarinluoma 16
02200 Espoo
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Asiakkaan maksamat tuotteet ovat asiakkaan omaisuutta. Emme lunasta noutamatta jääneitä lähetyksiä. Posti veloittaa joka tapauksessa takaisinkuljetuksesta konttoriinsa alkaen 3+10 euroa.
Minimikustannus on Postin takaisinkuljetusmaksu alkaen 3+10 euroa, jonka veloitamme edelleen asiakkaalta. Mikäli lunastus voidaan tehdä, uudelleenlähetys maksaa alkuperäisen postitusmaksun verran.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Rekisteriseloste
Rekisterinpitäjä: General Media Carnac Oy
Olarinluoma 16
02200 Espoo
Vastaava henkilö: Carnac-päivystäjä
Rekisterin nimi: Carnac-asiakasrekisteri
Rekisterin käyttötarkoitus: Asiakaspalvelu, taloushallinto
Tietosisältö: Osoitetiedot, ostohistoria, normaalit palvelintiedot
Säännönmukaiset tietolähteet: Asiakkaan itse antamat tiedot sekä palveluhistoria
Tietojen luovutus: Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille
Suojauksen periaatteet: Lain edellyttämät suojaukset; vain käsittelijöillä on pääsy tiedostoihin.
General Media Carnac käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
|